هواتو کردم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

هواتو کردم منه حیرون ت این روزا هواتو کردم

دلم می خواد ت می خوام بیام تو آسمون دورت بگردم

هوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری

می خوام بدونم تا کی می خوای ببینی و به روم نیاری

دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی نمی ذاری که تنهاشم تو رو من خیلی حساسی

دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

چه روزا  حالمو دیدی چع شبایی که رسیدی تو صدای دل تنهای منو شنیدی

تو که دردامو می دونی تو که چشمامو می خونی بده بازم به دل من یه نشونی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 27 تير 1392| 22:25 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§